недеља

REAKCIJE


Iiii! A jaooo! Ju, ju, juuu! To su reakcije na saopštenje o bolesti,  koje bolesne ljude najviše nerviraju. Sve smo to već prošli u svojoj glavi, ne treba nam da čujemo i od drugih.

   Nema nekog specijalnog uputstva kako reagovati kada čujemo da je neko bolestan. Iz ličnog iskustva znam da sam se najbolje osećala kada su ljudi reagovali normalno, sa optimizmom da će biti bolje. I jeste mi bolje. Shvatam to kao prolazno stanje. Moje telo me je opomenulo da sam grešila što sam zanemarila sebe i ono što mi prija.Nisam se osećala lepo, brinula sam i nervirala se oko mnogo toga i živela u grču. Toliko sam preterala u tome da je moj organizam odlučio da me kazni. u stvari, samu sam sebe kaznila, nesvesno. Sada znam da nerviranjem nisam ništa postigla, samo sam oslabila imunitet i moje telo se razbolelo. Međutim, ta istina koja mi je "pukla" pred očima, saznanje da sam sama odgovorna za bolest, dala mi je i odgovor šta dalje. Kako sam samu sebe razbolela,tako ću i da se izlečim. Idem sada obrnutim pravcem... Trudim se da na sve gledam sa osmehom, odlazim što više u prirodu,smirujem nervozu, uživam u društvu dragih osoba. Radim sve ono što mi prija. MOZAK JE ČUDO.

  Često sam u situaciji da tešim ljude kada čuju za moje dijagnoze. Ne volim to, ali razumem. Nismo svi isti, ne reagujemo isto. Sve više uviđam i koliko je malo ljudi koji bi bili u stanju da na moju situaciju reaguju kao ja. Šteta. Mislim, ZNAM, da sam na pravom putu i baš zbog toga imam potrebu da pišem sve ove moje tekstove u nadi da ću bar nekome pomoći. Ne smatram da sam sad otkrila toplu vodu, svi mi to znamo, samo su mnogi zaboravili koliko su lekoviti osmesi, a koliko nam štete nanosi nervoza.

  Nemojte sebi dozvoliti da budete kraljice/kraljevi drame. Usmerite svoju snagu, pozitivne misli na ono najvažnije- NA SEBE. Jačajte svoj imunitet tako što ćete voleti sebe. Kada volite sebe, tada i oko sebe širite tu pozitivnu energiju, pa se to onda prenosi i na druge ljude... Svima je onda bolje i lepše, a navjiše vama.

...05.2019.









Нема коментара:

Постави коментар

Koža pamti