недеља

DEMENCIJA

Postoji jedan problem sa kojim se susrećem već jedno izvesno vreme, a verujem ds nisam jedina.
  Kada je osoba obolela od demencije u bilo kom obliku, normalno je da na preglede kod lekara ide uz pratnju. Tako bi bilo normalno po svim pravilima...To je bolest koja je vrlo lukava, jer može da se kamuflira u određenim momentima. Evo šta hocu da kažem, kod moje majke je taj slučaj. Kada je odvedemo kod lekara ono prosto živne i deluje na prvi pogled kao da može normalno da komunicira, ali kada se malo više sa njom razgovara, primetna je demencija i to su i lekari zaključili.
  Da ne dužim, nije mi jasno zašto onda nju pitaju za kontakt telefon? Žena normalno, iako smo joj 100 puta rekle da daje ili moj ili sestrin broj mobilnog, kada je pitaju, da svoj kućni broj. Pacijent ide sam u lekarsku sobu, mi često ni ne znamo da su joj tražili kontakt telefon. Sestra i ja, kad god se setimo, dajemo i naše brojeve mobilnih telefona ali eto nekad se i ne setimo.
  I posle nastaje problem...
  Zovu mamu na kućni broj i javljaju nešto a šta, pojma nemamo.
  Ni lula od Šerlok Holmsa mi ne bi pomogla da otkrijem ko je zvao i šta je rekao. Najnovija poruka glasi- Zvali su neki da kažu da su gotovi nalazi od magnetne i da možemo da ih uzmemo u hotelu Park?!!
  Odem do radiologije, nalaz je gotov ali ga nema tamo. Sestra sve pretražila, kaže da je verovatno još kod doktorice i da oni sigurno nisu zvali jer to ne rade. Šta sada? Idem sledeće nedelje da pokušam da podignem nalaz. Zašto dragi doktori i medicinske sestre uzimate broj telefona od dementnih osoba?
  Badava ih zovete kad ne znaju da prenesu poruku. Pa to bi bar vi trebalo da znate!
   Sa dementnom osobom se ne može postići dogovor i zato apelujem- ne uzimajte od takvih ljudi kontakt telefone, pitajte onog ko ju je doveo!
Hotel Park

27.09.2019.


Нема коментара:

Постави коментар

Koža pamti