уторак

KOKETIRANJE?


Koketiram sa politikom? Može se i tako reći, ali ne slažem se sa tim. Danas se sve svodi na politiku. Svugde je umešana, kao hobotnica, pruža pipke na sve strane. Gde god se okrenem, prisutna je. Nikad nisi siguran i bezbedan...u zdravstvu, u obrazovanju, u kulturi, u svim mogućim profesijama. Članova vladajućih stranaka svugde...jer ako nisi član nisi ni na funkciji...čak ni na običnoj. A tako ne volim politiku! Nije to za mene. Sebe posmatram kao neutralnu, umetničku dušu. Volim prirodu i zalažem se za njeno očuvanje. Vidim propuste u zdravstvu, obrazovanju.... Ko je na vlasti nije mi bitno ali isto tako smatram da smo svi odgovorni, bez izuzetka, bez obzira na kojoj smo funkciji, svi treba da brinemo o životnoj sredini. Nema opravdanja, nema gledanja kroz prste nikom. Baš me briga za veze, rodbinske ili stranačke, ako si kriv onda i odgovaraj za to. Ako sam u nekom pokretu za očuvanje, to nije politika za mene. To je za sveopšte dobro, znači svih nas. Ako se zalažem za bolje uslove svih pacijenata ni to nije politika. Nije do mene ako ovi koji su trenutno na vlasti ne rade kako treba. Do njih je. Znam da može bolje. Za to se borim. Ako je to politika, onda možda i koketiram sa njom. Znam samo da mi koji se zalažemo za iste stvari ne treba da se međusobno svađamo, tako nismo ništa bolji od onih koje kudimo. Neko se od nas bolje razume u zakone, neko ima bolje ideje kako da dozovemo svesti one koje treba, neko je originalan i odličan sa idejama kako da proširi našu borbu... Zato treba da se ujedinimo i zajedničkim snagama dođemo do cilja. Pokazali smo da možemo, ne treba sada to kvariti. Zajedno smo jači!

22.10.2019.

Нема коментара:

Постави коментар

Koža pamti