недеља

ZNAKOVI KRAJ PUTA

Lenji smo i skloni da ignorišemo znakove koje nam šalje svoje telo. Govorim iz ličnog iskustva, jer sam i sama sve pripisivala stresu, promeni vremena, menopauzi i sl. Greška velika.


Pišem ovo u nadi da će nekome da pomogne, da odmogne neće sigurno. Velika istina je da osmeh, smeh i uopšte dobro raspoloženje pomaže celom organizmu. Mudrost je biti uvek dobro raspoložen, pogotovo u ovo naše ludo vreme, ali možemo bar da se trudimo. I to je nešto, a neprocenjivo vredno. Kada sam ranije čitala o tome, mislila sam-Ma šta filozofiraju, to su budalaštine, lako je to reći. Verujte mi da je lako i učiniti. Ništa nije nerešivo, ako ne odmah, ma rešiće se kad tad. Nije ni važno toliko ako ne može odmah da se reši. Naučila sam sebe da tako razmišljam.

Pogodi i mene neka situacija, ali trudim se da humorom prevaziđem to, kao i nadom da će biti bolje. Kako kažu-Ono što me ne ubije samo me ojača.

 Lepo se osećam kada na zlobu drugih ljudi odgovorim osmehom, jer to je njihov problem, moj nije sigurno. Neverovatno kako to deluje! Možda misle da sam ćaknuta, al baš me briga. Tako mislim i za bolest. Što si došla kad te niko nije zvao? Misliš li da ću da ti se predam? E taj film nećeš gledati. Kod mene NE!

Poštujem lekare i redovno idem na kontrole, zato što mislim da to tako treba iako sebe smatram zdravom. Da, zdravom posle operacije melanoma, sa hroničnom leukemijom, hemangiomima na jetri. Pih, bože moj, pa u stvari mi nije ništa. I NIJE. Dobro se osećam s obzirom na sve, a psihički nikad nisam bila stabilnija nego što sam sada. Pronašla sam snagu u sebi za koju nisam ni znala da je imam. Verujem da svako poseduje tu snagu, samo ako želi da je pronađe. Život je jedan i brzo prođe, pa zašto ga trošiti na nerviranje, loše misli? Kada si pozitivan i živeti je lepše. Više smeha i boravak u prirodi je odličan lek za sve bolesti. Za to nam ne trebaju pare, dovoljna je dobra volja.

 Što bi rekao moj mudri drug Živorad-MOŽEŠ. KRAJ PRIČE.

06.05.2019.

Нема коментара:

Постави коментар

Koža pamti