субота

PORODICA

 
Porodicu kakvu ja imam, poželela bi svakom. Ljubav, podrška i pomoć u svakoj situaciji za nas se to podrazumeva. Uvek možemo da se oslonimo jedni na druge a to je ogromna stvar.
  Gledam kako ima porodica gde su svađe stalno prisutne i žao mi je zbog toga. Tamo gde nema razumevanja, gde   ljudu pokušavaju da nametnu svoj način razmišljanja, gde nema tolerancije i razumevanja za različitost, nema ni mira ni ljubavi.
  Najvažnija i najbliža ti je porodica, ako tu nemaš mira i spokoja, znači da treba da sedneš i dobro razmisliš gde škripi. Kada to rešiš, imaćeš balans u sebi potreban za rešavanje bilo koje situacije. Po meni, osnovno pravilo je da počistiš dvorište u svojoj kući pa tek onda možeš da pređeš na čišćenje ulice. Ako to ne uradiš, nećeš biti srećan, jer džaba čišćenje ulice kad se kući moraš vratiti...
  Roditelji, deca, sestra, brat, partner...kada naučite da funkcuonišete u svom bliskom okruženju i da tu gajite ljubav i razumevanje, onda je lako izaći na ulicu i bez frustracija komunicirati sa drugim ljudima.
  Mnogo sam posmatrala ljude i došla do zaključka da svi oni koji imaju problem komunikacije u porodici, imaju grub i netaktičan stav prema drugim ljudima. Zato kada je neko takav prema meni, ja ga žalim. Taj ne zna šta znači ljubav ni porodica ni razumevanje. Takvi ljudi nemaju svoj mir nikada, večito su nezadovoljni. Zar to nije žalosno? Mislim na one koi su konstantno takvi a ne na one koji su trenutnom situacijom ispali iz koloseka. Jer svakom se desi da te neka situacija poremeti ali zato se vratiš u normalu...a oni su ostali negde zaglavljeni.
  Čuvajte i negujte svoju porodicu jer ona vam nesebično daje ljubav, a iz te ljubavi i snagu da ponosno koračate i pobeđujete životne prepreke.
  19.10.2019. 

Нема коментара:

Постави коментар

Koža pamti