недеља

EMOCIONALNA NEINTELIGENCIJA


Emocionalne krvopije...Ima ih toliko mnogo da normalan čovek, u jednom momentu, jednostavno ne zna kako da se odbrani od njih.

   Ponekad poželim da budem kao "Eni četiri pištolja" i da vadim koltove kad god neku krvopuju spazim...pa nek je i sto puta ćerka moje nekadašnje drugarice.

   Mrzim osobe koje lažu čim zinu, koje misle samo na sebe i sve svoje mane ne vide kod sebe već ih pripisuju drugima.

  Dete od 4-5 godina, koje priča laži da su mama i tata rekli ovo ili ono (proverila da je laž), nije dete koje ima bujnu maštu- kako je tada njena majka prokomentarisala. To je dete koje je na moje oči i mene lično slagalo nebrojeno puta, od toga da nije polomilo kotlić, nije sa uljem isflekalo zidove i nameštaj, nije glumilo plač da bi nešto dobilo i mogla bi tako u nedogled...E to dete je izraslo u notornog lažova jer nije sasečeno, naučeno, vaspitano onda kad je trebalo- kad je bilo vreme, dok je još malo. Sada je kasno, na žalost moju a i njenih roditelja. Sada vade oči, čupaju kosu i ne znaju šta će, ali na moje veliko iznenađenje i dalje ne vide da ih rođeno dete laže. Ajd' laže ali to što udavi sa pričom, majko mila! Ja pa ja, najbitniji su njeni problemi, a ona jadna tako što je dobra al' niko je ne razume... Valjda zato i stalno priča  o sebi, da bi je možda neko ipak razumeo.

  Ma, pročitali su tebe, dete, zato i beže. Daješ sebi za pravo da daviš, maltretiraš druge, veličajući sebe, ljubomorna si na ono što drugi imaju a ti ne. Kako ne razumeš da je greška u tebi? Samu sebe zoveš "kraljica drame" i to ti je OK?!? Tražiš savete, a opet uradiš po svome-naravno baš onako kako ne treba...pa posle kukaš?!

 Imam dovoljno godina da ne treba to da trpim. I neću!!! Samo, važno je znati da trpeti takvu krvopiju ne treba niko bez obzira na godine. To treba saseći odmah. Izgubi se mnogo energije, a i zdravlja zbog ničega. To je posao psihologa a ne naš i zato takve osobe mogu samo leđa da mi gledaju. Lepo se okrenem i odem. Ima ljudi koji zaslužuju moju pažnju, a to sigurno nisu emocionalne krvopije.





Нема коментара:

Постави коментар

Koža pamti