недеља

ČUDA SE DEŠAVAJU

  Čudno je to kako me je bolest vratila prvoj ljubavi-pisanju, a onda i drugoj-fotografisanju. Krenula sam da pišem sa namerom da na neki način pomognem ljudima koji su u sličnoj situaciji. Eventualno da pokrenem nešto na bolje, što se tiče zdravstva.

  Kada nas nešto muči, a ćutimo o tome, kako onda da očekujemo promenu na bolje? Pa niko, pardon, samo onaj ko je bolestan, zna koje probleme ima. Mislim na probleme sa zakazivanjem specijalističkih pregleda (ultrazvuk, magnetna rezonanca). Em se borimo sa bolestima, em ne možemo da dođemo do termina za zakazivanje. Na žalost, desi se da neko i ne doživi da dođe na red za npr. magnetnu rezonancu jer se čeka oko godinu dana. Dug je to period...

  Srećom, počeli smo da se organizujemo i zajednički borimo za bolje uslove. Uvek je bilo i biće da samo udruženi možemo nešto postići. Drago mi je kada vidim da su i društvene mreže počele da budu korisne i da pomažu u tome. Brzim delovanjem, obaveštavanjem kome i kakva pomoć treba, spašavaju se mnogi životi...upoznaju se i humani ljudi i ljudi borci.

  Ponosna sam kada vidim rad nevladinih organizacija kao što su "Leuka"(pomoć pacijentima obolelim od leukemije), "UPOM"(Udruženje pacijenata obolelih od melanoma), "NURDOR"(Nacionalno udruženje roditelja dece obolele od raka) i druge. Koliko u tim udruženjima ima plemenitih ljudi(čast mi je što neke i lično poznajem) koji daju veru i nadu u bolje danas i bolje sutra!!!

  Pošto volim prirodu i odavno se zalažem za širenje ekološke svesti, naravno, morala sam da pišem i o tome. Tako sam upoznala još divnih ljudi koji imaju isti cilj - zaštita životne sredine, borba protiv nezakonite seče šuma... Naravno i oni imaju svoje grupe na društvenim mrežama -Pokret OŠFG (pokret za ošumljavanje Fruške gore), Čuvari/ke Fruške gore, EKOLOZI SVIH ZEMALJA-UJEDINITE SE, Infuzija pozitivne energije, Energetski portal, Zeleni odred i drugi.

  Zar nije čudo - da se nisam razbolela ne bi pisala, ne bi upoznala sve te divne ljude! I jedni i drugi daju nadu, snagu i život.
     


02.09.2019.



Нема коментара:

Постави коментар

Koža pamti