субота

ZONA KOMFORA


Izlazak iz zone komfora. Sviđa mi se taj izraz. Svi smo se mi ušuškali u svojoj zoni komfora i teško nam je da izađemo iz nje. Navika je čudo. Daje nam osećaj sigurnosti, ali isto tako i nije dobra za nas. Mnoge stvari nam smetaju i ne daju nam da se opustimo i razvijamo onako kako možemo ali se bojimo promena,  uvek sa mislima da će možda biti gore. Ne može biti bolje ako promenama ne damo šansu! Ko ne rizikuje, taj i ne dobija. To me podseti na onaj vic kad je Lala molio Boga da mu da sedmicu na lotou, a Bog mu posle izvesnog vremena odgovara- Pa uplati već jednom! Tako i mi, voleli bi da nam bude bolje ali ništa ne radimo po tom pitanju. Kao da će nam to bolje samo pasti sa neba. E pa neće! Moramo se i sami potruditi i učiniti nešto, aktivirati, probati neke nove stvari...
Često se žalimo ( i sama sam to radila ) da nemamo materijalnih mogućnosti. Pa ne trebaju nam pare baš za sve, dovoljna je dobra volja. Treba samo malo porazgovarati sa samim sobom, šta je to što bi voleli da radimo, što bi nas činilo ispunjenim i srećnim. Odgovor je tu, čeka na vas, strplhivo čeka da mu postavite pitanje.
Voleli bi da šetate? Izađite iz stana, idite negde gde vam je lepo. Mene parkovi i Dunav oduševljavaju i opuštaju, ali isto tako uživam i u lepim kućama, drveću, dvorištima, terasama, oblacima...
Voleli bi da pišete? Pišite, ne razmišljajte da li je to dobro ili loše, vama koristi ( nevijate Nobelovu nagradu ), ne kažu džaba papir trpi sve. Dobro je ako vama prija da na papir izbacite vaša osećanja, razmišljanja i sl.
Voleli bi da slikate?
Volite muziku?
Želite nekom da pomognete? Humanitarnih akcija ima mnogo, a sigurno imate u komšiluku i neko svratište za decu ili sl. Lep je osećaj kada date neku stvar koja vama više ne treba, nekom ko će joj se obradovati. Lično sam se u to uverila i osećaj je neopisivo lep! Em sam učinila dobro delo, em sam se osećala srećnom.
Sve to možete i verujte u sebe, to je ono najvažnije. Naći ćete šta vas ispunjava i biće vam mnogo lepše u životu. Samo izađite iz svoje zone komfora!
16.11.2019.

2 коментара:

  1. Kao i uvijek, odlično napisano. Sve kreće od nas i rijetko šta nam pada sa neba ukoliko sami nismo spremni da uložimo makar minimalan trud i rad i da počnemo. Bravo.💖

    ОдговориИзбриши

Koža pamti