среда

MOJA PRVA RADIONICA



Već dva dana sam pod utiskom jedne radionice na kojoj sam bila i čekam da sve dođe na svoje mesto, da se kockice poslože, da napišem koju reč i o tome, onako mirne glave...Ne vredi, moja prva radionica i odmah sa velikim ljudima koji su ostavili ogroman utisak na mene. Ne znam kako izgledaju druge radionice, ali ovako nešto nisam zamišljala. Najbolje da krenem od početka.
  Radionica je bila-Priprema za razgovor za posao u organizaciji KOLPING društva Srbije i MAIN POINT. Meni posao ne treba, radim već 25 godina u istoj firmi ali me privuklo da se prijavim ( nagovorim i ćerku da ide ), jer uvek treba biti spreman, a i naveden sadržaj radionice mi je bio zanimljiv. Pošto se prilikom prijave odgovara na neka pitanja, da bi se izabralo 15 ljudi, nisam očekivala da će me izabrati. Naravno, desilo se baš suprotno, pozvali su me i hvala im do neba. Veliko iskustvo i veliko uživanje su mi pružili! Toliko da bi ponovo išla. Ništa nije bilo suvoparno, već toliko interesantno da su mi 4 sata proletela kao treptaj oka.
  U opuštenoj atmosferi, Slobodan Roksandić osnivač MAIN POINT-a naučio nas je ne samo kako pričati, ponašati se i sl. prilikom razgovora za posao, već i uopšte u kontaktu sa drugim ljudima. Slušala sam pažljivo, bilo je vrlo korisno, ohrabljujuće i primenjivo i na druge situacije u životu. Čovek je neverovatan, uz humor te nauči puno toga. Oduševio nas je.
  Drugi predavač je bio Dimitrije Starovlah, mlad čovek (23 godine), harizmatičan i toliko pametan da mu skidam kapu za svaku njegovu reč. Menjao je poslove (prijavljivao se i na one za koje nije bio kvalifikovan i bio primljen), sada radi ono što voli, napisao je knjigu "Put do uspeha" (i druga knjiga mu je pri kraju), radi motivacione govore...Svaka čast! Kulturan, svestran, mlad čovek koji radi na sebi i pomaže drugima. Takvi ljudi zaslužuju svaku pohvalu i veliko poštovanje.
  Domaćin, Zdravko Isakov iz KOLPING društva Srbije, uglavnom nas je fotografisao i uveseljavao sa pokojim komentarom. Vidi se da voli to što radi, čovek sa velikim srcem i željom da pomogne i mladima i starijima. Ostavio je na mene veliki utisak kao i naši predavači.
  Na kraju, tu su i oni oni koji su kao i ja došli na radionicu. Mladi ljudi željni rada na sebi, željni da nešto nauče. Oduševili su me svi do jednog!
  Namerno neću da govorim o sadržaju radionice, o onome čemu su nas učili, jer to treba videti i doživeti. Svakome bi toplo preporučila odlazak na jednu ovakvu radionicu.
  Poenta je upravo ona o kojoj sam već pisala- nemojte sebe ograničavati sumnjama da li nešto možete jer VI TO MOŽETE!!!
20.11.2019.

Нема коментара:

Постави коментар

Koža pamti