среда

RECI HVALA

Svako ima "žutih minuta", "crnih misli", "minus faza" i slično. Imala sam i imam ih i ja, to je normalno. U tim trenucima se pitam čemu uopšte da se trudim i čini mi se da je sve uzalud. Neko će mi reći hvala? Pa, hoće, reći će i to ona najvažnija osoba! Ona koja može sve, ona koja je uvek tu da sasluša, pruži podršku, sve razume i da snage svima! I zato kažem SEBI, HVALA TI! Hvala što mi vraćaš optimizam, hvala što postojiš i opstaješ u meni posle svega doživljenog!
Svako u sebi ima to svoje drugo, pozitivno ja koje nije uvek vidljivo ali tu je,  čuči i čeka da mu dozvolite da vam pomogne. Dozvolite mu, nemojte ga ignorisati i suzbijati negativnošću, tako je lepo biti u najboljim odnosima sa optimizmom i verom u sebe! Nepropuštajte to, ne dajte da vam klizi između prstiju, stisnite prste i čvrsto ga ščepajte jer ZAJEDNO MOŽETE SVE! Vi, vaš optimizam i vera u sebe! ❤
18.12.2019.

Нема коментара:

Постави коментар

Koža pamti